Monday, March 21, 2016

My Second Blog!

ASSALAMUALAIKUM

Hai! Lama dah tak layan blog. Aida tak tahu la hampa ingat lagi ka dak blog aida yang lama tuu.. Blog www dot aidaazryn dot com. ingat tak lagi? ingat takkk? T______T Blog tu tak dapat buka lagi. Nanti dah boleh buka, aida bagitau kat hampa naa. heee.. Buat sementara waktu aida akan update kat sini dulu.

About my life, boleh dikatakan agak busy juga la sekarang.. Haa.. ni yang aida nak kongsi dengan hampa sebab  aida dah ditukarkan bahagian lain. Masih ditempat kerja yang lama cuma ditukarkan ke bahagian lain yang lebih MENCABAR lagi. >_____<  Unit Pemantauan , GIS dan Regulatori. Alhamdulillah.. aida suka tugas yang sekarang ni yang mana ada kena dengan bidang aida sekarang.. Lepas tu ada banyak kali jugak kena kerja luar kan..  2 benda baru yang aida baru belajar yang mana masa belajar dulu tak pernah belajar pon bab tu. haha. Sebab melibatkan peta & pelan bagai. Okay la, seronok belajar benda baru. Satu bonus untuk aida. :)

Well, sebenarnya aida ada surprise nak bagitahu kat hampa semua.. ceewah.  hihi. InsyaAllah aida bagitahu dalam masa terdekat ni. Maybe? Cuma aida minta sokongan daripada hampa semua la na.. Doakan yang terbaik. ceceecehh... Ni permulaaan. 

Saja tempek gambar ni. Gambar kat tempat kenduri kahwin kemarin. :D



Okay la.. Setakat ni dulu. Nanti aida akan update lagi kat blog kedua ni okay.. :D


Sekian,

SMS: Masih blogger lagi.

-Aida Azryn-

No comments: